Als medewerker (M/V) op onze serviceafdeling ben jij het eerste aanspreekpunt voor het helpen van onze klanten met garantieverzoeken of andere vragen over bijvoorbeeld dakkapel onderhoud.Â
Highlights van werken bij Ruiter
Als medewerker op onze serviceafdeling bestaan je dagelijkse werkzaamheden uit:Â
Eerste aanspreekpunt zijn voor het beantwoorden van vragen van onze klanten.Â
Het behandelen van klantvragen, het oppakken van klachten en deze verwerken in ons systeem. De klantvragen komen via verschillende kanalen binnen: per mail, per telefoon en via ons online webformulier. Â
Controleren en verwerken van onze opleverformulieren en de bijbehorende foto’s (na plaatsing dakkapel)Â
Het verzorgen van de service telefoontjes: je belt onze klanten na plaatsing van hun dakkapel om te informeren hoe de dag is verlopen.Â
Collega’s assisteren met het klaarleggen en bestellen van materialen.Â
Wie zoeken wij?
Je bent tijdens kantoortijden beschikbaar voor (minimaal) 32 uur. Â
MBO werk- en denkniveau en ruime werkervaring in een soortgelijke functie met veel klantcontact. Â
Een technische achtergrond/inzicht is een pre.Â
Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;Â
Je hebt een proactieve en oplossingsgerichte werkhouding;Â
Je bent klantvriendelijk en stressbestendig, je stelt mensen van nature snel op hun gemak. Â
Wij bieden jou:
Een dienstverband van 32-40 uurÂ
Werken in een enthousiast en hecht teamÂ
Marktconform salarisÂ
Goede secundaire arbeidsvoorwaardenÂ
Een informele werksfeer bij een stabiel bedrijf met een familiair karakterÂ
Bekijk ook onze andere vacatures
VacaturesJe reageert
Hier kijken we nu al naar uit.
Telefonisch contact
We bellen je voor een eerste kennismaking.
In het 'echt'
Tijd voor een kennismaking bij ons bedrijf.
Vervolggesprek
We bespreken het salaris en andere arbeidsvoorwaarden.
Aan de slag
Welkom bij Ruiter Dakkapellen!
Zie jij jezelf wel in deze rol? Solliciteer dan via ons sollicitatieformulier, of neem contact met ons op via 088 4321 000.